На сьогодні соціальні мережі є одним з найпотужніших сучасних маркетингових інструментів просування бренду і стимулювання збуту. Тому, варто використати на всі 100% його можливості.
Екологічне маркування є тим інструментом, що надає можливість виділитися з поміж інших, щоб завоювати довіру споживачів.
Проведіть екологічну вікторину. Розіграйте продукцію власного виробництва. Приймайте участь в наших ініціативах по проведенню різноманітних розіграшів для споживачів в групі на сторінці у Facebook ВГО "Жива планета" - охоплення ~100 тис. респондентів.
Зробить так само і на ваших сторінках у соціальних мережах.
Розміщення посту на сторінці у Facebook ПрАТ «Термінал-М», ТМ Siltek
Розміщення посту на сторінці у Facebook ТОВ «Аерок»
Для привернення уваги, варто зробити банер або мем з акцентом на екологічне маркування.
Приклад банеру для туалетного папіру німецького виробника що позначений знаком екологічного маркування Blau Angel
Приклад банеру для паркету що позначений знаком екологічного маркування ЄС – Ecolabel.EU
Окрім Facebook варто використовувати Instagram, Telegram та інші канали комунікації.
Інтегруйте повідомлення про екологічні переваги продукції що підтверджені шляхом сертифікації в максимум інформаційних повідомлень.
Зробіть повідомлення цікавими і соціально значимими. Використовуйте порівняння, статистику, образи. Будьте креативними!
Спілкуйтесь з споживачами. Розповідайте про екологічні переваги продукції під час спілкування. У разі, якщо необхідна експерта підтримка для цього, звертайтесь до органу сертифікації і наші експерти можуть долучитись і надати фахові коментарі.
Проведіть екологічну вікторину. Розіграйте продукцію власного виробництва. Приймайте участь в наших ініціативах по проведенню різноманітних розіграшів для споживачів в групі на сторінці у Facebook Споживаємо з турботою про довкілля і здоров’я - охоплення ~100 тис. респондентів.