Отримання сертифіката відповідності екологічним критеріям та права на застосування екологічного маркування лише початок шляху до ще більшого успіху.
Ці інструменти, дійсно, здатні посилити конкурентоспроможність на українському і зарубіжних ринках та збільшити продажі за умов їх ефективного застосування в маркетинговій стратегії.
Керівництво, на практичних прикладах українських і європейських компаній, надає відповіді на питання як краще це зробити, використовуючи різні підходи і канали комунікацій.
- Що таке екологічне маркування
- Правила застосування екологічного маркування
- Переваги екологічно сертифікованої продукції
- Екологічне маркування на етикетці чи пакованні
- Екологічне маркування на сайті
- Екологічне маркування в соціальних мережах
- Каталоги і рекламні матеріали
- Відеоролики
- Екологічна продукція в торгівельному залі
- Переваги в системі публічних закупівель
- Підвищення компетентності персоналу
- Інформування торгівельних посередників (дилерів, ретейлерів та інших)
- Виставки
- Публікації
- Участь в заходах, ініційованих ООВ, для збільшення попиту на екологічні товари і послуги
- Безпідставне застосування екологічного маркування
Звертайтесь до нас за роз’ясненнями або порадами щодо стратегії просування, дизайну макета або навчання персоналу та з інших питань що виникатимуть.
Об’єднуючи зусилля з експертами ви досягнете найкращих результатів!
+38-044-332-84-08
+38-067-935-82-45
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.