Отримання сертифіката відповідності екологічним критеріям та права на застосування екологічного маркування лише початок шляху до ще більшого успіху.

Ці інструменти, дійсно, здатні посилити конкурентоспроможність на українському і зарубіжних ринках та збільшити продажі за умов їх ефективного застосування в маркетинговій стратегії.

Керівництво, на практичних прикладах українських і європейських компаній, надає відповіді на питання як краще це зробити, використовуючи різні підходи і канали комунікацій.

  1. Що таке екологічне маркування
  2. Переваги екологічно сертифікованої продукції
  3. Екологічне маркування на етикетці чи пакованні
  4. Екологічне маркування на сайті
  5. Екологічне маркування в соціальних мережах
  6. Каталоги і рекламні матеріали
  7. Відеоролики
  8. Екологічна продукція в торгівельному залі
  9. Переваги в системі публічних закупівель
  10. Підвищення компетентності персоналу
  11. Інформування торгівельних посередників (дилерів, ретейлерів та інших)
  12. Виступи і презентації
  13. Виставки
  14. Публікації
  15. Інтерв’ю і коментарі незалежних експертів
  16. Участь в заходах, ініційованих ООВ, для збільшення попиту на екологічні товари і послуги
  17. Безпідставне застосування екологічного маркування

Звертайтесь до нас за роз’ясненнями або порадами щодо стратегії просування, дизайну макета або навчання персоналу та з інших питань що виникатимуть.

Об’єднуючи зусилля з експертами ви досягнете найкращих результатів!

+38-044-332-84-08
+38-067-935-82-45
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.