Важливо щоб кожен споживач отримав в торгівельному закладі вичерпну інформацію про безпеку, якість, екологічні характеристики та особливі властивості товару чи виробу. Не менш важливо розуміти екологічне маркування та відрізнити справжню «еко» чи «органік» продукцію від рекламних витівок недобросовісних товаровиробників.
Компанія «Епіцентр К» - потужна національна мережа будівельно-господарських гіпермаркетів, яка стабільно розвивається. Компанія постійно вдосконалюється, покращує сервіс, розширює асортимент товарів та спектр послуг щоб максимально задовольнити потреби споживачів.
В асортименті гіпермаркетів «Епіцентр» постійно збільшується і сегмент сертифікованої екологічної та органічної продукції, відзначеної різноманітними знаками маркування.
Що-який знак означає і яким стандартам відповідає маркована продукція розповіли працівникам ТЦ «Епіцентр», розташованого по пр. Григоренка 40 в м. Києві експерти «Живої планети» - Світлана Берзіна та Галина Бузан під час тренінгу «Екологічна та органічна сертифікація продукції: законодавча база, стандарти та маркування».
Під час тренінгу його учасники були ознайомлені з основними принципами та діючими сертифікаційними системами програм екологічного маркування згідно ISO 14024, органічних стандартів, а також систем FSC, Energy Star, Oeko-Tex, TCO та інших.
Участь в тренінгу дозволила працівникам ТЦ поглибити свої знання з маркування та якісних і екологічних характеристик представленої в мережі продукції.
Переглянути відеозапис лекції