Виникнення ринку екопродукції та його стрімкий розвиток були обумовлені зниженням якості товарів і послуг заради цінової конкуренції.

Прагнення до збереження здоров’я та більш якісних умов сучасного життя мотивує зростання споживчого попиту на натуральне, якісне і більш безпечне.

Кількість обізнаних споживачів збільшується з року в рік. Вони не вірять рекламним витівкам. Уважно вивчають склад продуктів, маркування, характеристики товарів чи приладів. Дивляться передачі, читають публікації що викривають недобросовісних виробників, і вже знають більшість оманливих маркетингових прийомів.

Харчові продукти, будматеріали, побутова хімія, вироби для оздоблення оселі, косметика, туризм – все це стало частиною світового екологічного тренду і вимагає відповідного ставлення до ведення бізнесу.

Дослідження проведені на замовлення Єврокомісії у 2016 році надали оцінку світовому ринку екопродукції у 4200 млрд. євро з часткою ЄС – 21%. З 2010 року цей ринок щорічно зростає на 4% і має найбільший потенціал до зростання.

Обираючи більш безпечне та якісне, споживач хоче бути впевнений у тому, що задекларована виробником «екологічність» відповідає дійсності. Тому він надасть перевагу саме сертифікованим товарам чи послугам згідно вимог міжнародних стандартів. Саме таку позицію за даними опитування у 2017 році розділяють 98% японців, 77% європейців, 61% китайців і 53% українців.

Ключові аргументи екологічно сертифікованої продукції:

  • більш безпечна;
  • краща для здоров'я;
  • пройшла незалежну оцінку згідно вимог міжнародних стандартів;
  • відповідає більш жорсткими екологічним критеріям ніж ті, що встановлені державними нормами.

Світовий екотренд створює нові можливості для бізнесу. Екологічні переваги стають рушійною силою в конкурентній боротьбі – сильні конкуренти повинні бути у її авангарді.