Виділяйте свою продукцію на полицях магазинів.
POS-матеріали – диспенсери, воблери, стікери, цінники – привернуть увагу споживача та додадуть йому інформації для вибору на користь екологічно маркованої продукції.
Багато торгівельних мереж і магазинів вже застосовують спеціальні цінники, тому варто працюючи з ними вказувати окремо що продукція яка надається має екологічний сертифікат виданий акредитованим органом згідно з Законом і може виставлятись на полицю з відповідним позначенням.
Приклад виділених екологічних продуктів, позначених знаком екологічного маркування на полицях в супермаркетах мережі СІЛЬПО
Мобільні POS-стенди дозволяють вирішувати завдання виділення марочних продуктів всередині товарної категорії, забезпечення можливості застосування практики точкового маркетингу, що впливає на збільшення частоти покупок.
Організовуйте промо-акції, під час яких промоутери зможуть розповісти більше про переваги екологічно сертифікованої продукції.
Використовуйте періодичні видання торговельних мереж щоб інформувати про екологічну сертифікацію та її значення щодо вашої продукції.
Об’єднуйтесь для спільних компаній в торгових мережах разом з іншими вирониками екологічних товарів і виробів в неконкурентних категоріях. Наприклад, товари для дітей, будматеріали, санітарно-гігієничні вироби і косметика. Зі свого боку ми долучимось на підтримку подібних ініціатив та залучемо органи влади і інформаційних партнерів. Разом ми зробимо набагато більше. І подібні компанії більш привалюватимуть споживачів як соціальні ініціативи що спрямовані на сталий спосіб життя, захист здоров’я і довкілля.
Приклад інформаційной кампаніі «Квітковий тиждень», Данія
Ініціатива та фінансування: кошти виробників екопродукції – учасників кампанії. Кампанія об’єднала декількох виробників екологічно сертифікованої продукції для дітей і немовлят, позначених знаками екологічного маркування Ecolabel.EU або Nordic Swan.
Мета: підвищення рівня обізнаності про переваги екопродукції та збільшення продажів.
Символ: Рожеве серце як знак щирої турботи. Цей символ був домінантним елементом усіх рекламних матеріалів кампанії.
Девіз: «On our toes for you and your baby» (ідіома з орієнтовним значенням «Для нас головне – Ви та Ваша дитина»)
POS-матеріали кампанії:
- гірлянда «три серця» (розміщувалася у торговельних залах);
- плакати (розміщувалися на фасадах магазинів та аптек, що підтримали кампанію);
- мобільні «серця» (для великих магазинів);
- кулі у формі серця з логотипом знаків екологічного маркування Ecolabel.EU та Nordic Swan;
- екосумки з набором зразків продукції учасників кампанії;
- брошури з інформацією про продукцію та значення екологічного маркування;
- відеоролик, що транслювався в магазинах (мати та її 7-місячний син, мати розповідає про важливість вибору більш безпечної продукції з турботою про здоров’я матері та немовля).
Партнери
Кампанія була проведена в тісній співпраці з великими торговими та аптечними мережами Данії.
Рецепт успішності (за оцінкою її організаторів): партнерство, партнерство, партнерство.
Партнерами кампанії стали громадські екологічні організації, місцеві органи влади (20 муніципалітетів), експертні організації та союзи споживачів. Усі вони надавали організаційну, експертну та інформаційну підтримку.
Партнери продемонстрували під час кампанії бажання сприяти просуванню екопродукції, згадуючи про кампанію у своїх інформаційних матеріалах, беручи участь у публічних заходах, поширюючи сайт кампанії та анонси подій.
Один з етапів проведення кампанії передбачав проведення незалежної експертизи за показниками безпеки: екологічно сертифікованої продукції та іншої, несертифікованої. Експертиза проводилася за 3-ма товарними категоріями: мийні засоби, підгузки та засоби для догляду за шкірою (креми і лосьйони). Зразки для експертизи відбиралися в торговельних мережах незалежною організацією, що спеціалізується на відборі зразків для лабораторних досліджень. Тестування відібраних продуктів проводилося в Центрі споживчих незалежних експертиз. Отримані результати були опубліковані в журналі для споживачів «Tænk».
Ключові інструменти кампанії:
- інформаційна підтримка партнерів (місцевий фокус);
- веб-сайт кампанії;
- лотерея серед споживачів (призи – екопродукція від учасників кампанії);
- інформаційні матеріали та заходи (POS-матеріали, рекламні відеоролики, PR-заходи та прес-релізи).
Епіцентром кампанії були заклади торгівлі, зацікавлені у просуванні екопродукції для дітей та немовлят. Їх участь у кампанії робила їх більш привабливими для споживачів. Це була взаємовигідна співпраця.
Результати
Імовірно, немає іншої цільової групи, яка найбільш переймається питанням якості та безпеки, ніж молоді матері (та батьки). Вони турбуються про своїх дітей, про їх здоров’я та майбутнє понад усе. Проведення кампанії передбачало оцінку обізнаності та реакції цільової групи споживачів у форматі фокус-груп.
Спілкування з великими групами молодих матерів відбувалося до проведення кампанії, під час її проведення та після неї. Учасниці фокус-груп демонстрували свою стурбованість відносно впливів різноманітних хімічних речовин на здоров’я дитини. Майже всі були задоволені інформацією, отриманою під час кампанії про властивості екопродуктів та бажали отримати більше інформації про те, як знайти ці продукти. Вони відзначили зручність, коли товар позначений екологічним маркуванням, виділений на полицях та є можливість дізнатися більше про його переваги завдяки доступним інформаційним матеріалам у магазині чи в аптеці.
Вигоди закладів торгівлі та виробників екопродукції Заклади торгівлі повідомили про збільшення обсягу продажів, не тільки екопродукції. Виробники екопродукції були задоволені тим, що ззаощадили кошти на рекламу (у складчину було значно дешевше досягти таких результатів) і «відкрили двері» безпосередньо до своїх цільових груп споживачів. Те, що кампанія об’єднувала декількох виробників і брендів, було її виграшною стороною. Такій підхід у поєднанні з незалежною експертною оцінкою, підтримкою муніципалітетів та громадських організації підкреслив її соціальну спрямованість та викликав більше довіри серед споживачів.