За підсумками кожної сертифікації на сайті органу сертифікації розміщується новина. Інформується про переваги продукції щодо її впливів на стан довкілля і здоров’я людини на усіх стадіях життєвого циклу. Користувачу екологічного сертифікату і маркування варто використовувати її, як базову, для комунікації з усіма заінтересованими сторонами. Ознайомитись з прикладами таких новин можна на сайті в рубриці «Новини».

Кожна компанія чи підприємство має корпоративний сайт. Це мобільний ресурс якій є обличчям бренду. На сайті кожен може отримати інформацію про асортимент і характеристики пропонованих товарів.

Все більш стає популярними Інтернет-магазини. В них так само як і на полицях у торгівельних залах варто використовувати позначення про те, що продукт є екологічний. До того ж електронні сервіси надають набагато більше можливостей по інформуванню.

На сайті користувача екологічного маркування рекомендовано.

1. Розмістіть новину про екологічну сертифікацію продукції.

У разі, якщо є бажання доповнити або інтерпретувати текст опублікований на сайті органу сертифікації, краще проконсультуватись та узгодити текст з нашими експертами.

ТОВ «СтудіоПак Технології», ТМ «StudioPack»

ТМ «Гойдалка»

2. Розділ – сертифікати.

Відповідний розділ є на кожному з сайтів виробників чи власників бренду, розмістіть скан сертифікату.

ТОВ «АЕРОК»

ТОВ «ЗАВОД СТЕКО», ТМ STEKO

ТОВ «Юа-Фарм»

3. Профілі продукції.

У цих розділах де йдеться опис характеристик продукції слід використати знак екологічного маркування та вказати про екологічні переваги і характеристики, що підтверджені шляхом екологічної сертифікації.

ТОВ «АЕРОК»

ПрАТ «ТЕРМІНАЛ-М»

ТДВ «СІНІАТ»

ТОВ «Виробнича компанія «ПОЛІПЛАСТ»

4. Банери та виноски.

Рекомендуємо зробити банер з акцентом на екологічно сертифіковану продукцію. Банер може бути з переходом на окремий розділ, присвячений саме екологічним перевагам продукції. Упорядкувати такий розділ можна використавши екологічну політику, новину про екологічну сертифікацію, рекламні та інші матеріали по темі.

5. Розділ публікацій, рекламних і навчальних матеріалів, презентацій.

Розмістіть матеріли, що містять інформацію про екологічну сертифікацію і переваги сертифікованої продукції. Скористайтесь для їх розробляння нашими рекомендаціями і прикладами в наступних розділах.

ПрАТ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ», ТМ KRUMIX

6. На сайті дилерів варто використати максимум інформації про екологічну сертифікацію з сайту користувача екологічного маркування. Як мінімум має бути розміщений скан сертифіката і інформація в кожному з профілів екологічно сертифікованої продукції що надається на ринок.

7. В Інтернет-магазинах, інтернет сервісах, маркетплейсах разом з фото продукції на Головній сторінці розмістити знак екологічного маркування. Він, однозначно, буде привертати увагу.

У разі, якщо функціонал сайту дозволяє, при наведенні курсором на маркування – може з’являтись «вікно» з інформацією про значення цього знаку. В розділі про характеристики, слід використати в макеті знак та згадати про екологічні переваги, що підтверджені шляхом екологічної сертифікації.

Позначення екологічно сертифікованої продукції в Інтернет-магазині

Цей знак має назву «Півничний лебідь» (The Nordic Swan), він належить до І типу, як і українській «Зелений журавль» та застосовується в скандинавських країнах. На сайті товарів для дітей, сертифікована продукція позначена цім знаком. При підведенні до нього курсором, випливає облако з надписом «Екологічно сертифікована продукція позначеноа знаком The Nordic Swan – найбільш безпечна для здоровя і майбутнього ваших дітей».

Профіль екологічно сертифікованої продукції на сайті www.rozetka.com.ua