19 жовтня компанія Google стала асоційованим членом Глобальної мережі екологічного маркування (Global Еcolabelling Network, GEN), щоб підтримати розвиток програм екомаркування I типу відповідно до міжнародного стандарту ISO 14024.
GEN була створена для просування і розвитку екологічної сертифікації товарів і послуг, а також на підтримку «зелених закупівель» бізнесу і держави та розвитку бази екологічних критеріїв. Google давно знайомий з діяльністю цієї асоціації, поділяє цінності GEN і розуміє значимість такого інструменту як екомаркування I типу для ринку екотоварів.
В Google реалізується програма сталого розвитку, метою якої є скорочення споживання ресурсів, створення здорового робочого середовища для співробітників, яка також включає «зелені закупівлі» для потреб офісів. Офіси по всьому світу в закупівлях віддають перевагу сертифікованій продукції з екомаркуванням I типу, а якщо екологічного маркування немає, співробітникам необхідно розібратися в складі та властивостях продукції, що закуповується і перевірити їх на безпеку для здоров'я і навколишнього середовища.
На жаль, в кожній країні дуже невеликий вибір продуктів з екомаркування I типу, а найчастіше цього вибору взагалі немає. Бажання збільшити кількість сертифікованої продукції в світі сприяло тому, що Google вирішив підтримати діяльність GEN: «допомагати державним органам, виробникам і споживачам визнати унікальну цінність програм екомаркування I типу».
Україну в GEN представляє Всеукраїнська громадська організація «Жива планета» з програмою екологічного маркування I типу «Зелений журавлик».