Кваліфікований персонал може забезпечити більший обсяг продажів. Саме тому торгові посередники мають бути проінформовані про переваги екологічно сертифікованої продукції, позначеної знаком «Зелений журавлик» у так само як і персонал виробника або власника бренду.

Програма інформування повинна бути орієнтованою на категорію слухачів по каналам збуту:

  • продажі корпоративним споживачам (штатний персонал);
  • продажі кінцевому споживачеві через роздрібну торгову фірму (дилера);
  • продажі корпоративним споживачам (об'єкти) через оптового посередника (виконроби, проектувальники, архітектори, дизайнери);
  • торгівельні мережі;
  • інтернет-магазини;
  • власні салони або show-room.

Відділ продажів

Щонайменше керівництву цього структурного підрозділу необхідно пройти навчання (див. розділ Підвищення компетентності).

Персонал відділу повинен бути, щонайменше, обізнаний з таких питань як:

  1. про екологічну сертифікацію продукції;
  2. переваги що підтверджені шляхом сертифікації;
  3. про значення знаку «Зелений журавлик».

Рекомендуємо розробити:

  • Постер, що розміщений на стіні у відділі продажів;
  • Пам’ятка яка може бути надрукована для індивідуального користування або
  • Інформація яка може бути надана в електронному вигляді (наприклад через QR код).

Базовий інформаційний модуль наведений нижче у додатку 11.1.

Інформаційне повідомлення

На момент отримання екологічного сертифікату – проінформуйте про це і торгівельних посередників.

Акцентуйте увагу на перевагах і нових маркетингових можливостях, використовуючи розділи цього сайту.

Презентація

Зробить базову презентацію яку зможе використовувати ваш персонал для проведення навчання, участі в конференціях тощо. Рекомендації та приклади презентацій наведений у розділі Виступи і презентації

Дилери та оптові посередники

До інформаційного повідомлення надайте інформаційні матеріали такі самі як і для відділу продажів.

Також варто надати для ознайомлення, додатково:

1) Публікацію «по темі» опубліковану на сайті органу сертифікації.

Оберіть ту категорію товарів, що потрібна. В розділі про стандарт на відповідність якому сертифікована продукція з ліва є добірка публікацій.

2) Інформацію з розділу Переваги в системі публічних закупівель

Якщо для цієї категорії торгівельних посередників розроблений план навчання, включить до нього тему «Екологічна сертифікація і маркування». Як варіант, запросить з виступом експерта органу сертифікації, якій розкриє цю тему відносно сертифікованої продукції вашого підприємства і відповість на всі запитання слухачів.

Зробить новину як застосовується екологічно сертифікована продукція для послуг або в будівництві. Як приклад, про використання екологічно сертифікованого газоблоку AEROC для будівництва житлового комплексу «Olympic Park»


Від екологічного продукту до об’єкта і послуги

Інфографікою

Харчові продукти – кетерінг; харчування в дитячих садках школах та лікарнях; ресторани, кафе, кулінарія або дієтичне харчування.

Мийні засоби – послуги по прибиранню або прання.

Будматеріали, лакофарбові матеріали та матеріали для оздоблення – архітектурні рішення, проектування, будівництво або ремонт.

Меблі, текстиль – дизайн інтер’єру.

Косметика – косметичні послуги, салони і SPA.


Інтернет-магазини

Обов’язково зазначте у характеристиках продукції яка надається для розміщення, про те що вона є сертифікованою, а саме: зробить якісне фото на якому чітко можна побачити знак.

Або якщо знак не помітний на тарі чи пакуванні – акцентуйте на ньому увагу, зробіть макет з виноскою знаку.

Торгівельні мережі, власні салони або show-room

Використовуйте рекомендації наведені у розділі Екологічна продукція в торгівельному залі

Власний салон або show-room надає більше можливостей для креативу і фантазії.

Стенди та частку іншого інформаційного простору – можна використати про інформування яке буде цікаво для відвідувача. Зробить інсталяцію з фото рамкою на згадку про відвідання. Обов’язково знайдіть і місце для екологічного маркування. Також така інсталяція буде у центрі уваги на виставках та інших публічних заходах.

Використайте воблери, виноски які інформуватиме про екологічні переваги продукції

Впевнені що приклади «історій успіху» надихнуть Вас.

Для усіх торгівельних посередників – рекомендуємо замовити спеціалізований тренінг, вебінар або інформувати про програму навчання, враховуючи рекомендації наведені у розділі Підвищення компетентності персоналу


Додаток 11.1

Базовий інформаційний модуль

Використайте наведені елементи для створення інструментів інформування

Екологічне маркування

Шаблон 1. Знак екологічного маркування

Знак з номером сертифікату, під ним напис: Екологічно сертифікований продукт за схемою згідно з ISO 14024.

Цей знак екологічного маркування засвідчує що (назва продукції і її ТМ) – екологічна.

Код екологічного стандарту – відповідає категорії товару – назва категорії згідно стандарту (наприклад, мийні засоби).

Індивідуальний номер екологічного сертифікату.

Використайте макет знаку з номером сертифікату якій наданий для її маркування органом сертифікації. Перейдіть за посиланням категорії товару і вкажіть саме якій категорії відносно вашої продукції.

Макет 2. Екологічна продукція

Шаблон 2. Визначення «екологічна продукція»

Використайте:

  1. фото власного продукту (або продуктів);
  2. макет знаку з номером сертифікату якій наданий для її маркування органом сертифікації.

Макет 3. Критерії за якими оцінювалась продукція

Визначаються екологічним стандартом окремо на кожну категорію продукції.

Екологічний стандарт встановлює набір якісних і кількісних показників, яким повинна відповідати продукція протягом її життєвого циклу. Він не дублює загальнообов’язкові вимоги, а доповнює їх за більш жорсткими показниками, що обмежують впливи на довкілля і здоров’я людини.

Відповідність екологічному стандарту підтверджується шляхом сертифікації за схемою згідно з ISO 14024. Право на застосування екологічного маркування надається виключно відносно сертифікованої продукції.

Оберіть один з рекомендованих шаблонів або розробіть свій.

Зазначте в ньому вимоги екологічних критеріїв що встановлені для обраної категорії продукції.

Джерела інформації (один з варіантів):

  1. протокол оцінювання експертної комісії (надається користувачу екологічного маркування разом з сертифікатом);
  2. екологічні критерії оцінювання життєвого циклу (оберіть категорія товарів);
  3. у тому ж з розділі, див. публікації.

Шаблон 3.1

Шаблон 3.2 Критерії за якими оцінювалась продукція

Шаблон 3.3

4. Більш повна інформація може бути надана через посилання на QR код публікації на сайті користувача екологічного сертифікату і маркування або у засобах масової інформації.

Наприклад, про лакофарбові матеріали