08 жовтня світова спільнота відзначає Всесвітній День екологічного маркування (World Ecolabel Day, WED). Ця дата проголошена у 2018 році з метою привернути увагу та підвищити рівень компетентності споживачів щодо значення такого маркування і переваг більш екологічно кращих товарів позначених ним.

Правила застосування екологічного маркування визначені у міжнародних стандартах серії ISO 14020. Ці стандарти спрямовані на вирішення найактуальніших проблем сьогодення, таких як безпека для здоров’я, скорочення відходів, енерго- та ресурсозбереження, якість повітря, кліматичні зміни тощо.

ВГО «Жива планета» є членом міжнародної асоціації – Global Ecolabelling Network та акредитованим органом з екологічного маркування якій має міжнародне визнання. Спільно з нашими партнерами ми проваджуємо інформаційно-просвітницьку кампанію до цього Дня.

Пропонуємо Вам долучитися до відзначення WED разом з нами.

ІНФОРМАЦІЙНА КОМПАНІЯ В ТОРГІВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Еко тиждень в…

В рамках цієї Компанії ми хочемо привернути увагу споживачів до асортименту продукції у ТМ що позначена перевіреним екомаркуванням. Для цього ми запропоновали ТМ Епіцентр, Леруа Мерлен, Метро Кеш енд Кері, FOZZY GROUP, Новус Груп, Фуршет:

  • провести навчальний семінар для продавців-консультантів, маркетологів та іншого персоналу з метою підвищення їх компетентності щодо значення, правил і відповідальності застосування тих чи тих маркувань, зокрема екологічних за змістом;
  • вивчити асортимент представленої продукції та допомогти виділити екологічно сертивіковану продукцію на полицях ТМ (цінники, воблери) та видалити таку що вводить в обману споживача через безпідставне маркування (і це порушує законодавство у сфері конкуренції, реклами і захисту прав споживачів);
  • розмістити інформаційні банери про значення маркувань у торгівельному залі;
  • надати для демонстрації відвідувачам в залі/каси відеоролики про екологічне маркування тощо.

Приклад проведеної аналогічної компанії в Швеції

Ваша участь може полягати у сприянні налагодження взаємодії з зазначеними ТМ по проведенню Компанії або долучення но неї інших ТМ. Також ми будем вдячні Вам за ідеї про взаємодії з ТМ та об’єднання зусиль щодо їх реалізації.

КОНКУРС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

Всеукраїнський конкурс для вчителів з нагоди відзначення WED проходить на освітній платформі Міносвіти і за підтримки профільного Міністерства. Передбачає проведення заняття на тему «екологічне маркування» та інших шкільних заходів (вікторини, змагання, практикуми тощо).

Конкурс вже стартує. Інформація про захід поширюється Міносвіти, Міндовкілля, Державною екологічною академією, Інститутом модернізації змісту освіти, та через групи освітян у соцмережах. Орієнтовно планується охопити не менш ніж 40% шкіл, в яких навчаються понад 1 млн. учнів. Дізнайтесь більше про конкурс тут.

В результаті виконання вчителями конкурсного завдання – учні, а також їх батьки, інші члени родини дізнаються про значення екомаркування «Зелений журавлик» та переваги продукції позначеної ним.

Призовий фонд в розмірі 50 000 грн. гарантовано забезпечує ВГО «Жива планета».

Підсумки підводимо з 01 листопада. Урочисте вручення дипломів, премій і призів переможцям відбудеться у грудні (дату буде уточнено пізніше) під час вручення ЕКО-Оскарів на «ECОtransformation-2020» (Київ, Premier Palace Hotel).

Інформація про Конкурс та його результати буде широко висвітлюватись у ЗМІ і соцмережах, зокрема зарубіжних.

Ваше підприємство як виробник сертифікованої продукції позначеної екомаркуванням може стати Партнером заходу на таких умовах:

  • сплатити організаційний внесок на рахунок ВГО «Жива планета» в розмірі 2000 грн. та визначити свій внесок до призового фонду якій має бути не менш ніж 3000 грн.;
  • надати цінний подарунок/сертифікат на безкоштовне придбання продукції власного виробництва/замовлення.

Партнер Конкурсу має право:

  • на розміщення логотипу в розділі «Партнери» компанії/ТМ на освітній платформі http://www.e-comon.org.ua/tsil-12/urok-z-ekologichnogo-markuvannya/rekomendatsii-ta-materialy-dlia-uchasnykiv-konkursu з активним посиланням на сайт Партнера;
  • встановити власну конкурсну номінацію за окремими критеріями оцінювання за умов їх схвалення Конкурсною комісією (журі);
  • делегувати до складу Конкурсної комісії (журі) свого представника;
  • на урочистій церемонії нагородження вручити диплом, грошову премію та(або) цінний подарунок переможцю у визначеній ним номінації.

ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ

Для замовників (учасників торгів, постачальників) у сфері публічних закупівель за підтримки Департаменту сфери публічних закупівель Мінекономрозвитку і ProZorro 07 жовтня о 10:00 ми проводимо навчальний вебінар.

В новому Законі України «Про публічні закупівлі» екологічне маркування розглядається як інструмент для замовника при формуванні технічних специфікацій. Отже під час вебінару учасники отримають роз’яснення, рекомендації, формулювання вимог і практичні приклади застосування стандартів екологічного маркування в тендерній документації.

Участь – БЕЗКОШТОВНА.

Реєстрація на вебінар

Ви можете делегувати для участі у вебінарі працівників які займаються збутом, а також проінформувати і рекомендувати взяти участь у заході дилерів та інших партнерів.

Учасники вебінарів, отримають сертифікати про підвищення кваліфікації від Інституту екологічного управління та збалансованого природокористування у партнерстві з Державною екологічною академією післядипломної освіти та управління.

Дізнайтесь більше про раніше проведені вебінари для замовників на нашому Youtube каналі.

БУКЛЕТ

Що насправді означає «екологічний продукт»?

Ви можете використати цей буклет для підвищення знань про значення екомаркування і взаємне визнання програм екологічного маркування у світі.

ВІДЕОРОЛІКИ

Ви можете використати ці відеоролики для підвищення рівня знань Ваших працівників і партнерів про екомаркування. Поширюйте їх разом з нами через доступні канали комунікацій, зокрема в соцмережах.

СОЦМЕРЕЖИ

Підпишиться на наші оновлені сторінки в соцмережах – дізнавайтесь про екологічні новини і події, нових користувачів екологічного маркування та заходи що спрямовані на підтримку розвитку ринку екологічної продукції в Україні та у світі.

Конкурс-розіграш призів від виробників екопродукції

До відзначення WED в цьому році ми підготували новий відеоролик Всесвітній День екологічного маркування. https://youtu.be/gEuzeskGr3s.

Ідея конкурсу полягає в тому, щоб як можна більше користувачів соцмереж переглянули та поширили ролик з #WorldEcolabelDay.com #ecolabel.org.ua

Умовами конкурсу, буде передбачено, вподобання сторінок компаній, продукція яких буде розігруватися. Також претендент має відмітити друзів (не менш ніж двох) із закликом обирати продукцію позначену екомаркуванням «Зелений журавлик» та посиланням на відео.

Конкурс стартує 01 жовтня. Розіграш відбудеться серед профілів реальних людей 08 жовтня за допомогою сервісу random.org

Доречи, такі конкурси ми проводимо з 2017 року з охопленням ~100 тис. респондентів.

Ваша компанія як виробник продукції позначеної екомаркуванням може стати Партнером надання подарункових наборів для розіграшу.

Онлайн тест на перевірку знань по маркуванню «Чи вмієте ви обирати справжні екотовари?»

Цікавий тест на перевірку знань з різних видів маркувань містить 13 питань про різні типи маркування. До кожного з запитань з графічним зображенням маркування надаються варіанти трьох відповідей щодо його значення. Одна з них – вірна. До кожної з правильних відповідей надається додаткове роз’яснення.

Превага тесту у тому що він:

  • зручний, для того щоб його пройти не потрібно реєструватися;
  • новий за змістом;
  • пізнавальний, з корисною інформацію для усіх споживачів;
  • неправильна відповідь на питання не блокує проходження тесту дальше – той хто проходить тестування корок за кроком отримує додаткові знання, корисні для свідомого вибору.

За результатами відповідей надається оцінка знань в залежності від кількості питань на які надано правильно відповідь.

03-10 жовтня – активна фаза просування тесту в соцмережах.

Ваша участь полягає у підтримці його поширення, зокрема через соцмережи. Докладемо зусилля разом щоб більше споживачів обирали саме більш екологічно кращу продукцію позначену екомаркуванням!

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ ЩОДО ЕКОМАРКУВАННЯ

У цьому році вченими та фахівцями кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету було проведено дослідження думки споживачів щодо обізнаності та сприйняття значень маркувань продукції, зокрема екомаркування.

Шляхом опитування споживачів, обробки і аналізування даних за спеціальною методикою, експерти визначали наскільки українські споживачі обізнані про значення різноманітних маркувань і як вони впливають на їх вибір.

Презентація результатів дослідження відбудеться 08 жовтня під час проведення прес-конференції присвяченої WDE.

Ви можете замовити звіт про результати дослідження і використовувати його у маркетинговій діяльності та комунікаціях абсолютно безкоштовно.

КОНТАКТ

Якщо Вас зацікавили наші пропозиції щодо партнерства в рамках відзначення WDE – 2020, телефонуйте або пишіть, обговоримо деталі нашої співпраці.

Олена Іванова
+38044 332 84 08 (тел.)
+38067 886 31 93 (тел., Viber)
+38063 982 32 53 (Telegramm)

Дізнайтесь більше від Global Ecolabelling Network як відзначити WDE – 2020 В2В та В2С тут.

За підтримки

Партнери

Перевірено та сертифіковано